Na týchto webových stránkach používame len základne cookies pre správne fungovanie stránok.
24. Jún 2016
close

Energia peňazí

ENERGIA PEŇAZÍ, ALEBO UTÓPIA ČERVENEJ PEŇAŽENKY.Na seminári v Hradci som bol svedkom rozhovoru, kde účastníci medzi sebou počas prestávky riešili vec, ktorá ma zaujala. Hovorili o tom, že červená farba peňaženky je vraj tou správnou, ak chceme mať dostatok peňazí. Nepočul som ten rozhovor celý, ale dosť na to, aby som ešte počas seminára poukázal na relatívnosť takýchto informácií. Priznám sa, že som podobnú „zvláštnosť“ nepočul po prvýkrát, ale tento raz som to nenechal bez povšimnutia, lebo sa to v podstate dotýkalo i témy, ktorou sa na mojich seminároch zaoberám. Samozrejme, kód materiálnej hojnosti, či naopak nedostatku, je súčasťou nášho 3D sveta a to bez ohľadu na to, či predstavuje hojnosť finančnú, alebo akúkoľvek inú a v konečnom dôsledku sa vždy dá kvantifikovať peniazmi. No u väčšiny ľudí to má len pramálo spoločné s červenou farbou. Vysvetlím. Skúste si, prosím, predstaviť, čo pociťujete pri pohľade na červenú farbu. Je to emócia hojnosti, či cítite skôr, že už je „niečoho“ dosť(spojitosť s červenou na križovatke, alebo červenou kartou vo futbale)? Alebo cítite radosť, podobnú tej, akú máte pri pohľade na zapadajúce slnko niekde na horizonte? Alebo v nej vidíte farbu krvi a zostáva Vám trocha nevoľno? Tisíc ľudí môže mať tisíc rôznych emočných rámcov, ktoré sa môžu na červenú farbu viazať. Myslíte si, že červená farba je tým faktorom, ktorý nám do života prináša hojnosť, alebo je to frekvencia nášho emočného stavu, ktorý to celé dáva do pohybu? Samozrejme, že je to práve naša pozornosť spojená s emočným kódom, ktorou umožňujeme zhmotnenie našich myšlienok do reality. Preto, ak už máte pocit, že práve farba peňaženky rozhoduje o jej obsahu, skúste si na chvíľu v kľude sadnúť a ak ste už „kvanteri“, otvorte si i svoje kvantové pole. Následne si predstavte, ako ležíte na krásnej pieskovej pláži niekde v Karibiku a slamkou sŕkate šťavu z čerstvého kokosového orecha. Na sebe máte len plavky a .....sme tam. Akej farby sú tie plavky? No a teraz šup-šup do galantérie kúpiť si peňaženku rovnakej farby.....:) Verím, že mi rozumiete. Veľmi som to celé zjednodušil, ale zároveň i zachoval zmysluplnosť aspektu farby našej peňaženky, ktorý tak zostáva funkčný pre širší okruh ľudí. Ak totiž budeme tvrdiť, že farba má byť len jedna a ešte ju aj špecifikujeme, nielenže môže byť pre určitú časť ľudí „nefungujúca, ale u iných môže spôsobovať práve „brzdu“ k naplneniu ich zámerov smerujúcich k hojnosti. Zároveň je ale z hore napísaného vidieť, že skutočne existujú cesty ako vizuálne vnímanie môže podporiť našu „rezonanciu“, no musí sa tak diať zmysluplne a využívajúc dané fyzikálne zákony. Takýchto rôznych „zaručených“ receptov „z internetov“ poznám viac a postupne sa budem nimi v mojich článkoch zaoberať, aby som ukázal, že SILA nášho Vedomia je skutočne bezhraničná, ak sa ju rozhodneme využívať správne a neurobíme z nej len akýsi lacný ezoterický gýč. Ďakujem.Kristián Beňo Originál článku si môžete pozrieť na oficiálnej Fan page Matrix energie Slovensko.   {fcomment id=181}